dissabte, 1 de setembre del 2012

Melmelada de Mango + Supermercats --- Mermelada de Mango + Supermercados

[CAT] Avuí no us explicaré res especialment turístic de Copenhague. M'ho guardo per la pròxima entrada on vull parlar d'un dels meus llocs preferits de la ciutat (què serà, serà?). Avuí us vull parlar d'una cosa que potser no és gaire important per vosaltres però per mi sí. Però primer us explicaré que fa uns dies vaig veure en un blog una recepta que vull fer tunejada (no poso el link, també m'ho guardo per la pròxima entrada... :-P) i vaig anar al supermercat en busca de melmelada de mango. Jo no recordo haver vist mai melmelada de mango però pensava que potser aquí n'hi hauria. Però no, no n'hi ha tampoc (o jo no en trovo). Així que vaig pensar "doncs la faré jo!". I és tan fàcil de fer (i ho pots fer amb qualsevol altra fruita) que no sé perquè no en fem tots a casa. Mandra? Comoditat? No t'agrada? Val, llavors no facis melmelada de mango... hahahaha.

Tot això em porta també a parlar dels supermercats. Com a persona que li agrada cuinar i que menja mínim tres cops al día (una mania, com la de respirar... pse...) una de les coses que m'agraden d'haver-me mudat a un altre país és anar al supermercat i trovar productes nous, que no coneixo les marques i no coneixo els sabors. Perquè estem acostumats a anar al supermercat i saber els sabors de les coses. I conèixer si una marca t'agrada més o menys. Però aquí tot és nou per mi. Per a una altra persona potser és una molèstia, per a mi és fascinant! Haig de portar el mòbil a sobre per traduir coses que no entenc, però no em molesta. Perquè després arrives a casa i el plaer de descobrir coses noves a mi m'encanta. Això sí, tot és car, molt car. Així que el meu Superman i jo fem quelcom que no havia fet mai a la vida: sentar-nos al sofà i mirar la propaganda dels supermercats, buscar ofertes i els millors preus. Això també em resulta divertit perquè descobreixo coses noves abans de veure-les al supermercat... hahahaha.

***


[CAST] Hoy no os explicaré nada especialmente turístico de Copenhague. Me lo guardo para la próxima entrada donde quiero hablar de uno de mis lugares favoritos de la ciudad (¿que será, será?). Hoy os quiero hablar de algo que quizás no es muy importante para vosotros pero para mi sí. Pero primero os contaré que hace unos días vi en un blog una receta que quiero hacer tuneada (no pongo el link, también me lo guardo para la próxima entrada ...:-P) y fui al supermercado en busca de mermelada de mango. Yo no recuerdo haber visto nunca mermelada de mango pero pensaba que quizás aquí habría. Pero no, no hay tampoco (o yo no he encontrado). Así que pensé "¡pues la haré yo!". Y es tan fácil de hacer (y lo puedes hacer con cualquier otra fruta) que no sé porque no hacemos todos en casa. ¿Pereza? ¿Comodidad? ¿No te gusta? Vale, entonces no hagas mermelada de mango ... jajajaja. 

Todo esto me lleva también a hablar de los supermercados. Como persona que le gusta cocinar y que come mínimo tres veces al día (una manía, como la de respirar ... pse ...) una de las cosas que me gustan de haberme mudado a otro país es ir al supermercado y encontrar productos nuevos, que no conozco las marcas y no conozco los sabores. Porque estamos acostumbrados a ir al supermercado y saber los sabores de las cosas. Y conocer si una marca te gusta más o menos. Pero aquí todo es nuevo para mí. Para otra persona quizá sea una molestia, ¡para mí es fascinante! Tengo que llevar el móvil encima para traducir cosas que no entiendo, pero no me molesta. Porque después llegas a casa y el placer de descubrir cosas nuevas a mí me encanta. Eso sí, todo es caro, muy caro. Así que mi Superman y yo hacemos algo que no había hecho nunca en la vida: sentarnos en el sofá y mirar la propaganda de los supermercados, buscar ofertas y los mejores precios. Esto también me resulta divertido porque descubro cosas nuevas antes de verlas en el supermercado ... jajajaja.

Melmelada de mango / Mermelada de mango:
Ingredients / Ingredientes:

- 2 mangos
- 4 cullerades de sucre / 4 cucharadas de azúcar.

Elaboració / Elaboración:

[CAT] Rentes i peles els mangos. Els talles a trozos petits. Els poses a foc lent en un cassó i incorpores el sucre. Ves remenant fins que quedi espès, el mango haurà perdut l'aigua. Després si vols ho pots triturar tot i deixar-ho uns minuts més. Guarda-la en un pot de vidre o de plàstic i deixa-la refredar abans de guardar-la a la nevera. Fàcil, no? 

***

[CAST] Lavas y pelas los mangos. Los cortas en trozos pequeños. Los pones a fuego lento en un cazo e incorporas el azúcar. Vas removiendo hasta que quede espeso, el mango habrá perdido el agua. Luego si quieres lo puedes triturar todo y dejarlo unos minutos más. Guardala en un tarro de vidrio o de plástico y déjarla enfriar antes de guardarla en la nevera. Fácil, ¿no?


[CAT] Què tendre és el meu Superman. Em compra una pissarra i m'escriu cosetes dolces... ♥

[CAST] Que tierno es mi Superman. Me compra una pizarra i me escribe cositas dulces... ♥



4 comentaris:

  1. He encontrado mermelada de mango en Aldi, ecológica y elaborada en Murcia! He hecho una recetilla pero, si no te importa, voy a poner un link en mi blog para que vean como pueden hacerla casera con tu receta^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. No me importa en absoluto! Faltaría más :-) De echo, es a ti a quién quiero tunearle una receta... jajajajaja. Besitos!

      Elimina
  2. Que rica!me comeria una tostada ahora mismo con esa mermelada de mango, felicidades guapa y besitos.Lina

    ResponElimina