dissabte, 18 d’agost del 2012

Muffins de poma i sidra + The Bishops Arms --- Muffins de manzana y sidra + The Bishops Arms

[CAT] El dijous, mentres preparava les galetes de vainilla, em truca el meu Superman i em diu si em sembla bé quedar amb un parell de companys de feina per anar a sopar sushi al parc. Si! Al final, vam ser 6 i vam sopar a casa perquè semblava que plouria. Com que aquí es sopa tant aviat, quan van arribar a casa jo estava decorant les galetes i vaig haver de córrer com el conill de l'Alícia (que no arribo a teeeeemps!!). Després de sopar vam anar a The Bishops Arms, que és un bar que hi ha a tres cantonades de casa (fotos al final). Com que visc al centre, gairebé tot està a 1, 2 o 3 cantonades de casa... hahaha! El bar em va encantar i la companyia també. Erem: dos danesos, una suïssa, un guatemaltenc, el basc i la catalana. Em va encantar poder estar xerrant amb ells tota la nit i explicar-nos coses dels diferents països. Em vaig pendre una sidra, així que d'aquí venen els Muffins d'avuí xD Aquest matí he passat per davant del bar i li he fet una foto amb la càmara bona, les altres dues estan fetes amb la del mòbil. La veritat és que em va semblar un lloc molt acollidor i al que penso tornar-hi a anar :-)

***

[CAST] El jueves, mientras preparaba las galletas de vainilla, me llama mi Superman y me dice si me parece bien quedar con un par de compañeros del trabajo para ir a cenar sushi en el parque. ¡Si! Al final, fuimos 6 y cenamos en casa porque parecía que llovería. Como aquí se cena tan pronto, cuando llegaron a casa yo estaba decorando las galletas y tuve que correr como el conejo de la Alicia (¡que no llego a tiempoooooo!). Después de cenar fuimos a The Bishops Arms, que es un bar que está a tres manzanas de casa (fotos al final). Como vivo en el centro, casi todo está a 1, 2 ó 3 manzanas de casa... ¡jajajaja! El bar me encantó y la compañía también. Éramos: dos daneses, una suiza, un guatemalteco, el vasco y la catalana. Me encantó poder charlar con ellos toda la noche y explicarnos cosas de los diferentes países. Me tomé una sidra, así que de aquí vienen los Muffins de hoy xD. Esta mañana he pasado por delante del bar y le he hecho una foto con la cámara buena, las otras están hechas con la del móvil. La verdad es que me pareció un sitio muy acogedor y al que pienso volver a ir :-)

15 Muffins de poma i sidra / 14 Muffins de manzana y sidra:
Ingredients / Ingredientes:

- 250 gr. de pomes (1 poma) / 250 gr. de manzanas (1 manzana)
- 300 gr. de farina / 300 gr. de harina.
- 1 ou / 1 huevo
- 100 ml. de sidra
- 80 ml. d'oli / 80 ml. de aceite
- 250 ml. de llet / 250 ml. de leche.
- 125 gr. de sucre / 125 gr. de azúcar
- 1 cullerada de sucre de vainilla / 1 cucharada de azúcar de vainilla.
- 2 culleradetes de llevat químic / 2 cucharaditas de levadura química
- 1/2 culleradeta de bicarbonat / 1/2 cucharadita de bicarbonato

Elaboració / Elaboración:

[CAT] Preescalfem el forn a 180ºC. Posem 15 càpsules de paper en un motllo per muffins o cupcakes. Rentem la poma, la pelem i la tallem a daus. La posem en un bol amb la sidra. Barrejem la farina amb el llevat i el bicarbonat i reservem. Batem l'ou i anem incorporant el sucre, la vainilla, l'oli, la llet i la poma amb la sidra. Incorporem la barreja de farina i batem fins que estigui tot integrat. Repartim la massa en les 15 càpsules de paper i els enfornem 30 minuts. En treure'ls del forn els deixem reposar 5 minuts al motllo abans de passar-los a la reixeta refredadora.

***

[CAST] Precalentamos el horno a 180ºC. Ponemos 15 cápsulas de papel en un molde para muffins o cupcakes. Lavamos la manzana, la pelamos y la cortamos en dados. La ponemos en un bol con la sidra. Mezclamos la harina, la levadura y el bicarbonato y reservamos. Batimos el huevo y vamos incorporando el azúcar, la vainilla, el aceite, la leche y la manzana con la sidra. Incorporamos la mezcla de harina y batimos hasta que esté todo integrado. Repartimos la massa en las 15 cápsulas de papel y los horneamos 30 minutos. Al sacarlos del horno los dejamos reposar 5 minutos en el molde antes de pasarños a la rejilla enfriadora.

***

[CAT] Sota presió ("vull anar a l'Ikea, vull anar a l'Ikea!") he decorat dos seguint les fantástiques instruccions de Sweet Mania, fent servir els colors de The Bishops Arms, que també son els que va fer servir ella pel seu pastís d'aniversari (del que em vaig enamorar). Necessito practicar més i comprar un parell de coses que em falten. ^_^

[CAST] Bajo presión ("¡quiero ir al Ikea, quiero ir al Ikea!") he decorado dos siguiendo las fantásticas instrucciones de  Sweet Mania, usando los colores de The Bishops Arms, que también son los que usó ella para su pastel de cumpleaños (del que me enamoré). Necessito practicar más y comprar un par de cosas que me faltan. ^_^


[CAT] M'encanta!!!!!

[CAST] ¡¡¡Me encanta!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada